Wykład ks. egzorcysty B.Jaworowskiego jak rozeznać czy dziecko nie wplątuje się w sekty satanistyczne
Zobacz kolejne części.
Wykład ks. egzorcysty B.Jaworowskiego jak rozeznać czy dziecko nie wplątuje się w sekty satanistyczne
Zobacz kolejne części.
Dorastanie przed szklanym ekranem, audycja Radio Maryja
ks. Tomasz Owczarek – egzorcysta, Małgorzata Więczkowska – pedagog (2010-06-01)
Spotkania z Robertem Tekieli w Magdalence. Zob. kolejne części…
Ciekawa audycja dla rodziców. Jak przekazać wiarę dzieciom we współczesnym świecie? Autorzy: państwo Gajdowie.
Czy zły duch może oddziaływać na dziecko? – Ewangelia w kilku miejscach pokazuje, jak Jezus przeprowadzał egzorcyzmy na dzieciach. Współcześnie nie brak zagrożeń – dzieci coraz częściej czytają książki o treściach okultystycznych (Harry Potter), czasopisma (Witch), bawią się w magię i spirytyzm (Halloween, Pokemony, wróżby andrzejkowe, wywoływanie duchów). Często wskutek grzechów rodziców są przyzwyczajane do magii, wróżbiarstwa, czytania horoskopów, poddawane są takim pseudomedycznym terapiom, jak reiki i bioenergoterapia. Okultystyczne metody edukacyjne pojawiają się nawet w szkołach jako rzekomo nowatorskie metody edukacyjne. Poniżej zebraliśmy nieco materiałów do artykułów, audycji i świadectw, które można przeczytać i odsłuchać na naszej stronie internetowej.
ks. Józef Kiełpiński – egzorcysta (2009-03-10)
Ks. egzorcysta Tadeusz Owczarek, Małgorzata Więczkowska (2009-05-26)
Ciekawa audycja z księdzem egzorcystą. Dotyczy zagrożeń duchowych i ich wpływu na dzieci, związek między grzechami rodziców a zniewoleniem dzieci.
ks. egzorcysta Józef Kiełpiński (Radio Maryja 2008-07-08)
Dziecko w świecie baśni czy chaosu? Audycja dla małżonków
Autor: dr Hanna Karaś, Andrzej Wronka
W Polsce i na świecie pojawia się coraz więcej koncepcji edukacyjnych, w których pod szyldem nauki przekazuje się prawdy metafizyczne i teologiczne, podczas gdy praktyka proponowana w systemie edukacyjnym nie powinna mieć takich celów. Powinna natomiast nauczać zdrowego krytycyzmu oraz sceptycyzmu metodologicznego, bazując na wiedzy naukowej, opartej na faktach empirycznych, a nie na niesprawdzalnych spekulacjach. Należy więc być czujnym oraz ostrzegać przed tego rodzaju infiltracją czy ideologizacją systemu nauczania (nie tylko w szkołach, ale także w przedszkolach), która dokonuje się w coraz większej ilości państw europejskich, także w Polsce.